Only just a dream

Hejsan! Fick en kommetar om att ja inte har upptaterat så mycket, jag har tyvärr inte hunnit för
jag har ju skola  med massa projekt och skit ! Men nu efetr helgen kommer ja nog kunna blogga
ganska mycket!
Men kan ju berätta lite om idag?
Först vare vanlig skoldag! sen efetr skolan så solade jag lite sen åkte vi och köpte min söta lilla
iphone som ja ska få på söndag på min konfis, sen åkte vi och köpte spicy !
Just nu sitter jag och kollar på någon sida på skal t min iphone, någon som har förslag?
bTW DE ÄR MIN DOPDAG IDAH HEHE ^^
Juste du EMMA (hon som skickade komentaren om att jag skulle skriva mer)
Eller ja till er alla ; Om ni kometerar mycket så ja då kommer det mer upptatering!
//Zanioo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0