Best part of me was allways you

Hejjjsan allehopa har nyss kollar på lost och ska göra läxan nu (H
Idag skulle ja och mami åka t gymmet men det var stängt :S

Men nu måste jag ju berätta om valborg?

Först skulle jag och julia hem t mig och fixa oss (bilder kommer)
sen efter så mötte vi dan och paddan ahha men sen försvann dom
efter det gick vi och träffade noora och linnea sen efetr ett tag gick ja
och smilerch t brasan och lite sånt , hände massa på brasan orkar inte
skriva allt ;) iallfal efter gick vi t kyrkan och sen åkte vi hem t David
Jag,Smilerch,Noora,Fredrik,David,Rebecca och Jessica ;) haha vid tolv
åkte jag,noora och smilerch hem! Supperr bra valborg anywayyss :D

Iallfal så vakande jag runt 12 idag , och imorrn är det skola ... JIPPIIIEE....


//Zanioo

Bild skickad från papis iphone ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0