YÄÄÄYY va kul ..NOT -.-

Fy vad jobbigt,mamma är sjuk och ttyp som smittar så ja HOPPAS verkligen
att jag inte blir smittad för ja orkar seriöst INTE vara sjuk ! USH ne :o
MÅSTE vara i skolan denna vecka för 17 !  sitter inne på mitt rum är hyper
och har trååk, alla sover just nu så ja kan inte låta elller ha på musik eller
något .... Imorrn åker jag och vicki och simmar vid 1 efetrsom de inte blev något
i torsdags ! de blir gött gött så man kommer bort från alla sjuklingar här hemma(
pappa mår även också dåligt) USH hoppas mamma blir frikst hon MÅSTE liksom
hjälpa mig med proven och mina läxor och allt ! haha vet att detta är jääättte
viktigt för er att veta men aa om de inte är intressant LÄS INTE :D

Ha de friskt (de MSÅTE ja iallfal) //Zanioo

Alla som har mitt nummer kan väll ta och sms ?? för ja kommer antaligen inte kunna sova inatt -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0