don´t like eett´don't bring eett´

hejsaan  ledesen att ja inte har skrivit så mycket men mamma har min data på hennes jobb
ttyp instalera något program eller vad de var ,så jag är på datan här nere men har inga bilder
så de fick blev någon från arkivet ! Imorrn åker ja på konfa läger t finåkern ! kul kul! så de blir
nog inge bloggande i helgen kanske kommer något om ja tar med mi min ipod men vet inte ;)
de kommer iallafal massa av bilder från lägret på södagen ! för då kommer ja igen ! sen
på måndagen har jag spanska prov, ush kommer knappt hinna träna fast har tränat nu
ganska mycket ! ska om en stund åka med mami t Maxi och köpa de ja ska ha med mi imorrn!
alltså;Dricka,godis och MMMMAAASSSSAA tugummin mumsi mumsi! (: hoppas de blir ett mega bra läger !
Nu ska jag lyssna lite på spotify sen tror ja att ja och Mami åker ! seeu xx //zanioo
En från musikalen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0