Are you ready,let´s go !

Hejjsaan ! Ledsen att jag inte har bloggat något idag! har vart med smilerch!
Vi var och handlad till imorrn jag och hon köpte precis samma ahah typiskt oss !!
de belv detta ; Dricka,Exotic snacks,corny och squear !! :) + hon ska ha fruktsallad
och jag ska ha en gurka! hHAHA :) gjorde nyss en idol biild till micah ! ÄLSKAR verkligen
hennes blogg och hon är så himla mogen för att vara femton !:D Aja nu ska jag packa
vi ska ju först och bada imorrn ! får se om de lir kul,kommer iallfal bli pinsamt :S
men men de bir nog ett inlägg imorrn iallfal! om jag hinner !!! men aa vi ska till kyrkan
klockan halv tio på film natt och de slutar klockan åtta på fredagen !! haha alltå på morgonen!
sen på kvällen då är e trappan hahha :D men såklart ska man dit också !(: vi ses alla sötanosar !!

//Zanioo


Kommentarer
Postat av: Caroline

sv: samma här ^^

2011-03-02 @ 21:30:48
URL: http://czheng.blogg.se/
Postat av: @ Heddez

söt bild :D

2011-03-03 @ 10:03:38
URL: http://heddez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0