ah! Now i remember !I use to love you!

Hejsan ! Jag är ju fett smart! Sitter på bussen på väg hem från musikalen när jag kommer på att jag inte har nyckel och mamma och pappa är på hockey till tio( kommer hlav nio hem) ringer dem emn båda ahr mobilderna hemma ... kommer hem, jag hör ett ljud kolla in genom köksfönstret och  frysen är såklart öppen ! och sen går jag för att kolla om de är öppet på baksidan och där i vardagsrummet är tv på -.-Men messade mormor och efter ett tag kom hon iallfal.!! puss på henne ! Men är jä*ligt arg på en person just nu ! ja vad ska man säga ? de finns verkligen idioteri världen ! ;) Iallafal !

Fick VG på NO provet :) ganska nöjd efetrsom jag inte är så bra på NO !
aa annars har de väll inte hänt  så mycket idag ,var på musikal som sagt !
skit kul :D vi tränade och om ca två veckor är det peremiär :O shiiiit !!
aja vi ses //Zanioo

inge med biild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0