make time go faster

Hejsaan ! har vart med julia en stund nyss ! ska snart äta mat sen fixa lite städa och sånt !
hände väll inget speciellt idag i skolan ... witch isnt fun.. haha iallafal på väg hem kom julia
och ba ; jag har glömt mina nycklar- vi går hem till mig- jag "FAN ja har glömt mina nycklar"
ringer pappa "ja glömmde nycklarna vart är du " ttyp 10 minuter efter att han sagt massa ba "gå
över till grannarna jag är inte hemma bla bla bla" så kommer han och öpnnar dörren --..--´
hahahha ja frös som fan :O anywayyy jag och julia har kommit på en as bra sak, kan inte avslöja
något än men senare blir det kommer va så himla kul  !!!Vi lääännggtttarrr som ffaaan ttillll läägreett !!
LÄNK:http://carolinef.devote.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0