Trappan !+ alla hjärtans dag kläder ??

Heej! super kul idag !var inte emd X som planerat
eftersom han hade annat för sig.. iallfal var med
linnea ohc carro vi gick hem till linnea hon åt
sen gikc vi hem till carro och då kom david ,carros
hund är så himla gullig ! taison (stavning) guud va söt!
sen  träffade ja och linnea vick och sen gick vi till trappan
as kul där mötte vi ida och jag vicki linnea och ida satte oss
i hissen och micke skrämde oss  ^^ sen  gick vi in
i ett rum och wanko stod vid dörren och stirrade på oss AS pinsamt
sen var jag och ida med david och gjorde lite olika, sen skrämde han
oss också hahahahahaahah de va as ruullighht ! vet inte vad som händer
imorgon de får vi se då ! :D + på måndag är det allahjärtas dag !

VAD SKA ALLA HA PÅ SIG  (FIXA SIG)

de enda jag vet är att ja ska locka håret och ha något rosa eller rött !
ni får väll antagligen se bild då ! + vi tog några bilder idag ska se om ja kan få
carro att skicka dom! :D så får ni dom ;) MEN MEN nu ska jag gå upp och
sova cuse its a new day tomorrow ! så vi ses allehoppa //zanioo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0