Saker du kanske inte visste om mig!

1.Jag är vegitarian .
2.Är bara riktigt rädd för en sak och det är att flyga..
3.De bästa jag vet är ringar !
4.chialatte är de godaste som finns (TACK för att du fick mig att smaka vicki)
5.Är galen i kort,måste ta nästan varje gång ja gör något och har med kameran nästa överallt
6.min högerarm är längre än min vänstra
7.Har frozen shoulder (en skada för livet)
8.Kan inte leva utan nötter !
9.Har/hade en kattunge i Finland (ve tinte om dom sålde den) fick den av in kusin
10.ja skriver med tre fingrar på datorn

HAHAHA did you know that ??


Kommentarer
Postat av: victoriaotrander

hihihi ja e så lyckig:D

2011-02-11 @ 20:17:36
URL: http://vvickke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0