to be or not to be!

hejsan allahopppa!!! idag tkr ja att de är
'äkta mysväder tkr inte ni de ??:D hahah
idag har ja vart på stan med julia och vi sprang
runt som galningar och letade efter gratis
grejer hahahaha as kul:D sen var vi och
handlade :D YYYEEEY ja köpte tre olika
ringar :D ( bilderna är från mobben ledsen att
de är dålig kvalite :( sen köpte ja en sjorta och
ett par mysstrumpor! när ja kom hem kollad ja
på en film på tv ttypwild wild west elr ngt sånt!
sen gjorde ja läxan och nu ska ja snart äta sen
blire nååg ngn fillm tror ja ! ses chioo//zaniioo

Kommentarer
Postat av: Bbiinaa, mitt liv i ord å bilder

Hej! Jag läste dit mail du skicka till mig om designe. Men har inte kunnat svara för jag slutade göra designer till andra men har börjar igen så om du vill ha en skriv till mig på min blogg :)

2010-09-25 @ 23:02:45
URL: http://bbiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0