desperate hosuewives ((IHH)

hejhej sitter i skolan just nu ! idahh hare vart teater !!
just nu har vi projekt tid ! längtar t när ja kommer
hem då ska ja planera efetrsom ja ska få göra om mitt rum!!
YYYEEEEYYY!!! de kommer bli as snyggt hoppas jag!!
sen ska ja snart tfrissan tror ja :D längtar efetr min saknade vovve !!
+ ska ja färga håret antagligen ...
+ lägret vaf för fan svviinnn kul!!!! sakanar de skit mkt ! :(
idaahh är de desperate housewives !! yyäääs :D
vilöl veta vem gabys r iktiga barn är :D
sabina ska snart göra om min design !! änkligen !!
engligen wtf :O? ahhaha imorrn är de orgentering
ja ska göra med jäffä !! :D de kkommer säker bli kul och sen efetr
de är de konfirmation (K)(K) ahha de är kul :DDDD
hopaps att alla kan åka på halloween läger !! HOPPAS HOPPAS HOPPAS !!!
nu har ja rast och börjar om ttyp en kvart eller något !!
puss hej seeeeuu later !!ps har inga bilder på skoldatan -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0