Snapple !!!

Hellu !
Igår var ja på trappan hann inte skriva ngt när jag  kom
hem från praoen ! hade iallfal kul på trappan! idag vaknade ja runt
halv 11 sen åkte vi ner på stan hämtade ut mitt foto som ja ska ha
på väggen i mitt nya rum ! :D biild kommer ! ja köpte också;
Mössa,tjocktröja,glasögon(fejk mendom va så snygga så ville ha dom)
+ var t ica och såg "snapple" !!! har nog berättat om de förut ? min favorit
dricka som bara finns i NY den är i sverige ett tag !:D aaa sitter och dricker den
just nu! ska snart kolla film och pysa med min foffie !(olie)
så will see ya later ?:D  //Zanioo


Kommentarer
Postat av: Sigverebecka

thank-you for the good and valuable information on your site

2011-10-11 @ 14:16:12
URL: http://sigverebecka.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0