Ny design!

Fick nyss en ny design av ekt.blogg.se!
blev helnöjd faktiskt ! kom nyss hem från
en heljobbig "arbetsdag" på växhuset ,de har varit
massa sång och musik hahah :D igår var jag
och smilerch och kollade på "harry potter och dödsrelikerna"
en film som jag STORT rekomendrara !
längtar till del 2 kommer ut :D
imorrn är det sista arbetsdagen sen så blire vanligt
med skola igen ! men på kvällarna så är de
drama ! den 2 december är de uppvisning på
västeråsteatern jag tycker alla borde komma och kolla !!
nej nu måste jag gå men vi sees senare + kolla vad ja hittade!


Kommentarer
Postat av: Ekt

sv: haha jodå gud tack för att du sa de omg ibland är jag lite för trött!! ;) <33

2010-11-20 @ 11:09:38
URL: http://ekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0