Träna.träna.träna!

Hej  allihoppa ! nu måste jag snart gå och träna till denna låt !
men just nu tar jag det lungt och gör inget speciellt!
Moa kanske ska fixa min blogg snart!!
hoppas hoppas hoppas!!
hihi asså hon är ju sjukt duktig på det?!
FYRA TUMMEN UPP!
1.
på måndag är de upvisning på musikalen
2.På Torsdag/Kanske onsdag + fredag är de uppvisning på dramat
3.Om typ två veckor är det klassresa t grönan!
4.Snart är det sommar lov och då åker jag t spanien
FYRA TUMMEN NER...
1.
Jag har ont i nacken
2.snart är desperate housewives slut
3.min dumma lugg är ivägen för ansiktet HELA tiden
4.har idiotisk spanska läxa...


                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0