stefan måste vara kvar vafan?!

hej alla snyggishar!!
imorse fick vi reda på att stefan inte ska få
gå kvar när dom öppnar NYA bäckbyskola
så as många ttyp protesterar osv !för han
ska fan vara kvar seriöst?! jag har skrivit
till rekton (den nya) och ska kanske ta och
ringa till henne ! vafan hon ska inte tro att
hon kan komma och bestämma allt?!aja iallafall!
jag vigge cassie och macke gömde os vid jumpan
och då kom någon kille i blev as rädda!haha
sen stefan ba ja skainte skälla på er de behövs inte
mer de är någon annans tur eller nått liknade
vi blev alldeles tårugda vafan?! :(när jag kom hem var
jag med ida en stnd sen gick ja på utvecklingssamtal!
de gick väll så där stefan värkade ju ledsen och så...
nu sitter jag häroch ska snart gå och ducha! sen blire
desperate housewives + kanske ugly betty puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0