Shes baaacck (ofc i am)

Hej  alla älsklingar !!
nu är jag tillbaks från USA!
det var as rolight!! fast ja saknade
ju alla såklart ! jag såg faktiskt en
kändis men jag satt i en buss och kunde
därmed inte fråga om autograf eller nått!
så jävla kul att vigge gick på vad jag
sa till han hahaha ja skrev ttyp så här:
OMG  de är en orkan här så jag kanske inte
kommer hem på en till två månader !
hahahaha de va as kul sen ja typ webbade
med honom och sa att jag satt på ett internet
caffe och han ba :O n'r han såg att de va mitt rum hahaha
fyfan va kul de va !! men nu ska jag ju berätta lite om
NY?först när vi kom dit blev vi hämtade i en LIMO!!
de va as varmt så man höll fan på att dö....
hotelllet var ok sängarna va den sämsta sängen
jag har sovit på!!vi har varit på sex and the city tour
och tv and movie tour ! de va faktiskt as rolight!!
fick mycket handlat också !hihihi fast har inga bilder på de
så de får ni väll se om jatar kort ngn gång?? Men som sagt
de va jätte kul och det vill jag gärna göra om förutom kanske
för att de fanns ganska många pervon där som typ ville att man
skulle följa med dom upp till deras rum osv !iallafall!!
nu har jaG gjort om mitt rum lite jag köpte JUSTIN BIEBER  posters
som nu sitter på mina väggar hihi!!imorgon blire skola orkar fan inte om ja va i NY skulle jag soa
när alla går i skolan hahaha ?!aaja nu ska jag lyssna på justin bieber !! så vi ses
senare PUss hej älsklish!
+ har nyss slått in paket och mzlin kom förbi och fick sitt hon fick typ
damp ryck hahaha <33


Kommentarer
Postat av: Victor

Elaking! Du får inte lura mig igen:(:( (x Vad fick Malin då:))? BTW, videon var sjukt fin och låten passade ju perfekt;P Tack för alla SMS, jag hade inte klarat mig utan dem;OO!!!??<3<3<3

2010-05-02 @ 21:02:46
URL: http://viictoorsavastano.blogg.se/
Postat av: Asrin

Jag vill också åkaaaa:((((( hahhah:D

2010-05-12 @ 11:56:59
Postat av: Jakubsine

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-11-04 @ 10:33:32
URL: http://jakubsine.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0