Inever though it be easy


Hej allihopa! nu har jag precis gjort klart min åtta till musikalen så här såg
jag ut idag(alltså bilden)lyssnar på justin bieber nu! down to earth min nya
favoritlåt ! iskolan hände inte så mkt,vi kanske ska åka på skolresa till gröna
yey!och de va ingen idrott så jag vigge malin anna och macke satt i klass
rummet och snackade och lite sånt! har massa läxor suck-.-´först måste
jag göra klart åttan(vet att jag sa där uppe att den blev klar men ja skoja bara
har gjort två steg:D)ahahah + spanska månader veckdagar hur många år är
du jag är tretton år vecka månad -.-fett segt och sen + matte diagram suck
imorgon får jag iallafall vara med min saknade julia !! +så är de drama och på
måndag MUSIKAL hih(som ni kanske har förstått vid de här lagret så ÄLSKAR jag
musikal hahaa har gämt kul där)och på fredag sover ida över ! mkt som händer samma vecka
som man kommer hem från the big apple right?men men det är väll bara att komma in i det
vanliga igen eller hur? även fast jag är hur trött sm helst?! nästa tisdag ska jag äntligen klippa
mig! yes yes då ska jag gör min snelugg kortare typ mileystyle plus toppa och uppklippt
jag vill färga det ljusare men mami vill att jag ska ha de här jag har nu-.-har för ungefär en timme sen gjort en låt till min 3 alla är typ ledsna?haha ne nu ska jag gå och ducha
kläder:från NYC ofc!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0