im walking on sunshine

Asså seriöst jag håller på att dö !?
kan fan inte vänta tills nästa vecka med
att se på desperate housewives !!
jag försökte kolla på kanal5.se men
det gick ju int för fan!!? :(((((( jag
är hur fucking spänd som helst!!
hahah hur som helst !
för ett tag  sen var jag på amfora träff
de var faktisk jätte rolig ja och liisa
höll på att skratta ihäl oss:D
skit kul hahahah andreas ba nu ska ta en liten kola
så började ja skratta sen skrattade
liisa för att ja skrattade hahahahah
hade drama hela dagen idag ! as kul haha
första timmes sommnade jag på golvet :Dhahaha
men de va as roligt för vi körde igenom hela och den
är super!! älskar er tjejor!de kommer bli så kul på
uppvisningen !! hahha ja har bestämmt kläder nu!!
fick ju bestämma om för alla ska ha samma färger osv !
vi får se hur de bli men som ni förstår kommer
ju massa bilder senare !! puss hej älskar dej!+nån
bild haha ja och julia hade ingen lust att visa fejsen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0