FLUMMISH

jag är såå himla glad att jag gick på
musikalen ! vi hade så mega fucking
kul! hahaha först vi har en låt och vi står
som ett "V" haha och jag är i mitten och därmed
syns jag meest hahaha sen typ tränade vi osv
senare satt ja och jenny höll på att berätta sen gjorde jag
något med ögonbryna antar ja så hon ba va inte
så fjooortis aktig nu ja ba tittade på moa ba hormoner (hon
är ju gravid) hahaha svin rolig vi skrattade som
cp XD hon ba fjoooortisar ni gör de ju bara värre hahahah
älskar musikalen !!! moa du har fan bästa humorn !!
ÄLSKAR ER ALLA!puss hej


Kommentarer
Postat av: moa

såklrt jag har bäst humor! :D:D <3

2010-05-11 @ 21:01:23
URL: http://moahellstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0