school..(K

hej alla sötnosar !
idag ska jag lägga in mitt första inlägg "stolt"
haha moa ska fixa min header senare :*
idag vare skola först No vilket var AS tråk
efter de va de slöjd haha de va as kul jag skrämmde
anna typ hela tiden? haha jag och anna sprang
och gömde oss för vigge,sen vare svenska tråk..
efter de vare lång rast vi tog massa bilder :D
kollade på en bit av en film typ preasus eller ngt
med sana sen tittade vi en liten bit på the ring men
hon va så rädd så vi fick stänga av haha!
sen hade vi set och läraren är skyldig alla varsin klubba !
sen vare typ engelska sen slutade vi när ja kom hem gjorde
jag misslyckade chokladbollar...sen var ja med julia
haha vi hålde på hela tiden att typ låtsas att vi var arg på
varandra sen råkade ja typ ha sönder någon lampa elr nått?
och nu kom ja hem på med mys kläder och snart blire väll
någon bra film ses sötnosar!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0