Flumdaag!(K)

Hellu !!
idag vare flummigaste dagen !!
föörst vare NO och läraren fick damp?!
haha as kul:D sen va de rast och vi ska
kanske på något äventyrsak och djursak
jag och några mer !sen 
på maten dom va as taskiga dom kasta ris i min
tröja :O snyft de blev matkrig:D sen efter de vare spanska
och anna typ snorade i nått papper malin ba väklade
ut den hahah as äkligt sen typ vigge stoppa upp ett sudd i
nästan och de va annas sudd stackars anna!!
sen efter de hade vi matte sak och jag och cassie snackade med
en as snygg kille ! sen hade vi stefan och vi ttyp kollade
upp hans namn osv haha de va as kul jag skrattade typ hela
timmen och de va as roliingt!! efter de köpte ja  present
te pappa sen gick ja cassie och ida hem! sen va ja med cassie hemma!
och vi snakcade med den snygga killen sen hade jag musikal:D
de va as kul !! ahah vi skulle typ göra någon massage grej ochja har problem med axels vicket gjorde att
hela min rygg blev alldeles sne XD ahahah sen ttyp efter de
gjorde vi någon bana sak som man skulle klättra över och johanna och linn
typ fikc börja om hela tiden de va as kul sen efter de gjorde vi en dans grej som alla
fick göra ett danssteg jenny typ viskade något i allas öra
och hon viskade kantig till mej hahah de blev as konstigt men de blev bra sen för vi la
ihop alla steg och så!! ;D åhh...nästa vecka är de ingen musikal:`(!!!
men snart är de påsk!! yey !! älskar påsk men hatar maten... haha puss hej vi ses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0