BAAAADDDA:D

Hej hopp!
har inte skrivit på länge men tillbx nu!
sabina har fixat blogg design ! tack!
idag har det hänt massor vissa saker kan jag inte
berätta men om det blir som jag tror få ni alla reda på det
till slut... men men ! jag har varit men julia
vi har badat och kollat på scream två! vi höll på
att skratta ihjäl oss haha XD <3
sen var vi t hästarna men dom var inte där och
sen kom en bulldog eller nått och typ morrade
vi blev fan as rädda men den var inte farlig och så... haha
på tisdag åker jag ÄNTLIGEN TILL SPANIEN!!
mohahahah då blir ja brun?! hoppas iallafall
nej nu ska jag gå och möta julia ses sen
//zandra dee //lev livet medans du kan de varar inte förevigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0