Me likey

Gammla

Nya


jag älskar den !! vad tycker ni?
HISS eller DISS
iidag har jag vart t läkaren och ttyp
tränat upp min arm lite!imorgon bär
de av till stockholm och sedan guldnappen!
bilder kommer såklart när ja kommer hem eller
de blir först bilder från guldknappen sen också
från när jag fyller år de gör ja ju i övermorgon!
längtar !! åhh :( efer de är de skola ju.... typiskt
men längtar lite altså att få träffa alla och sånt !
förra året när jag fyllde år va vi med klassen och
gick typ två mil så att vi skulle lära känna varandra de
va as kul när vi kom frma alla ttyp ba skrek hahaha
sakanar det ... sen nästa vecka börjar musikalen !!!
då får ja träffa alla sakande  sötisar ! ses //zaniooo


Kommentarer
Postat av: bbiinaa, mitt liv i ord å bilder

sv; hehe bra att du gilla den!:) Ska försöka ändra texstilen där man skriver också:)

2010-08-19 @ 19:47:54
URL: http://bbiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0