doddis giisen

hej allihoppa!
idag har jag städat igenom HELA mitt
rum väldigt jobbigt! men det belv snyggt
iallafall igår var jag med julia till linnea!
och träffade min gulle giis !!<3(nej
jag stavar inte fel kallar henne gulle giis!)
just nu sitter jag och lyssnar på Čoko, Čokoláda
hahah den är spansk men man får den på huvudet as enkelt
ska snart städa lite mer ! och juste
haha jag och julia blev jagade av typ  5 små barn ..
haha sen ttyp i förrigår eller något så blev vi
jagade av några större :S haha men nu kommer n
göölebild på giisen och mig
snart börjar skolan .... suck.. men om tre dagar fyller jag år:D
yey !!! hihi längtar ! och om två dagar ska ja t guldknappen !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0