Stort PLUS!

heej bloggen!
iidag är det bara 10 dagar kvar t ny!
först idag vare skola jag och anna hade
en tävling men hon förlorade ju såklart
deräkt !haha ! på jumpan vare spökboll
vilket var ganska kul faktiskt ! har börjat
gilla idrotten igen vilket är ett stort plus!!
sen efter skolan gick ja hem med vigge,
cassie,malin och en bit anna ! gud sommaren
är värkligen på väg !? eller hur!!:D har nyss gjort
läxan men har fortfarande matte kvar ahh vi har
matte prov imorgon önska mig lycka till(en lyckospark)
hoppas att det går bra ? sen imorgon är de DRama
det har vi inte haft på flera veckor och snart
ska vi ju visa upp den ? men det går ganska bra för oss!
nu sitter jag här och kollar på wal-mart det är en STOR
galleria(eller nått sånt) i NY dom har as mycket saker där !
asså herregud avd jag längtar tills ja åker !hihi  :D
på bilden är dagens outfit men man ser inte byxorna
+ fick tröjan av julia <3 PUSS HEJ XOXOX ZAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0