Love is in the air, the love for you baby!

hej alihoppa !!
asså gud va fint väder det har varit idag!
asså seriöst sommaren är värkligen på väg?!
först har jag vart i skolan då !! vi körde
innebandy på jumpan ! de var faktiskt
ganska kul! sen efter skolan var jag med
cassie,anna,malin,vigge och macke en stund
ahah dom ttyp snackade as mkt medans jag
låg och solade ;D måste få min bruna färg tbx!
sen efetr de var jag en stund med julia! vi ttyp cyklade
runt lite de va as läskigt för hon skjusade mig! XD ahha
fattar inte hur hon orkar ?!fick en rosa randig tröja av
henne so mjag ska ha imorgon! så då får ni se den !!
nu sitter jag här och lyssnar på dancing in the moonlight
ska snart gå och ducha ! undrar om jag ska ha lockigt
eller rakt hår imorgon? vi får se hur de blir !;)
sen efter ducshen blir de ju desperate housewives !!
vilket är jätte spännande just nu! eller vad tycker ni?!
+ här är lite bilder från idag ! puss hej ! <33
+2  11 dagar kvar t  ny!!yesyes!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0