hejhoppgummisnopp:)



Hellu bloggen!
idag har jag varit med anna de var faktiskt ganska varmt ute?
sen kom några irreternade små pojkar och ttyp sprang efter
oss hela tiden? haha sen jag och anna gjorde en video och ja skulle
ttyp springa och då ramlar jag de ser jtte roligt ut på videon!! haha
+igår hann ja inte skriva men då var jag och julia på stan! jag köpte
Cardigan,ett par solglasögon och ett läppstift ! sen efter de skyndade vi
oss hem och ja fixae mig sen gick ja till julia och firade henne eftersom hon
fyllde år ! sen efter de åkte vi till sjön ! där hade vi as roligt haha
vi såg en liten skogsmus ! och allt vatten var nästa borta!





1.Nästa vecka ska de bli jätte varmt säger alla !
2.inte så långt kvar nu tills NYC
3.Mitt hår har börjat växa igen
4.så jag kommer snart ha långt hår igen
5.Nästa vecka börjar Musikalen igen


1.Mitt rum är mega fult...
2.har huvudvärk
3.just nu har jag sjukt tråkigt
4.de är ju inget bra på tv nu förtiden?
5.har bad hairday idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0